Pozvěte podzim domů.

Chvíli jsem se odmlčela a už mi to chybí. Byla jsem tak trošku zaneprázdněná. Focení, práce, víkendová hlídající babička a zase ta práce.


Podzim ... to slovo jsem dřív neměla ráda. Pomalu uvadající a obnažující se příroda, plískanice a vtíravá zima. Ale i ta příroda si potřebuje odpočinout a nabrat sil do jejího dalšího nového probuzení v příštím roce.


 Každé období má své kouzlo a podzim jakbysmet. Ovoce na stromech dozrává a stromy ty se převlékají do zlatooranžového hávu.


Babí léto nás ještě naposledy popěstuje teplými paprsky a krajinu zahalí do zlaté záře. Takové focení patří mezi ty nejhezčí. Každým přibývajícím rokem mám podzimní měsíce ráda víc a víc.


Nejen ovoce dozrává, ale i všemožné plody a bobule od šípků, hlohu, jeřabin po žaludy a bukvice pro drobné ptáky a zvířata, aby měli v zimě čím obohatit jídelníček, až krajinu zahalí sněhobílá peřina.


Nasušené či čerstvé barevné kuličky plodů jsou krásnou dekorací do našich domovů. Taktéž i různé druhy dýní, které nejsou jen určené pro okrasu. Po splnění svého úkolu jimi můžeme obohatit naše kuchyně o skvělé recepty.


Pozvěte barevný podzim k vám domů a vyzdobte si jej nejen uvnitř, ale i venku.





Užívejte krásných, možná posledních teplých paprsků. Mějte se krásně. Majda.


Komentáře

Oblíbené příspěvky