Nový rok.

Dnes je Nový rok a Vánoce jsou za námi. Jak těžce se s nimi loučím...Letos, nebo už vlastně loni jsem všechno nestihla,  něco udělala jinak, ale to přeci není důležité. Hlavně, že jsme si je užili, tak aby byly zase jedny z těch nezapomenutelných.


Stihla jsem i procházku na zasněžené Pustevny, kterou jsem si naplánovala s kamarádkou Marky. Sněhu napadlo pře noc tolik, že nás pan řidič i s plným autobusem vyhodil na Prostřední Bečvě se slovy ,, Dál už nejedu, není prohrnuté " Skončily jsme tedy ráno v devět u Skokana s myšlenkou, že jsme zachráněné a ona tam byla otvíračka až od dvanácti. Já navrhovala cestu zpátky do Rožnova a do skanzenu, ale statečná Marky ,, Ne to dáme". Pojištěné proti chladu koupenou becherovkou a sójovými suky na energii v místním obchůdku jsme se tedy vydaly na túru. Tak se nám cesta protáhla o dalších deset kilometrů navíc. Byly jsme teda dost unavené. V jedné chvíli mi začala stávkovat i noha, tak jsem si říkala...no jsem už babka, tak co bych chtěla, ale bylo tam úžasně a stálo to za to.






Silvestr jsme strávili na Uhliskách ve společnosti našich přátel lesa a odpoledne doma jen tak ve dvou. Upřímně nějak jej neprožíváme. Zdeněk ten jej nemá rád už z důvodu divokých oslav příchodu Nového roku, kdy se sice lidi radují, ale zvířátka u nás a za domem v Oboře zrovna radostí nejásají. I tady na samotě nás ten humbuk petard a ohňostrojů nemine. Ale i to nějak k těm vánocům patří.


Promítám si co přinesl ten starý rok...a přemýšlím co přinese asi nový, ale budeme se snažit, aby byl takový jaký si jej sami uděláme a ve společnosti lidi, kteří jsou našim srdcím nejbližší a je nám s nimi dobře.
Nějaké předsevzetí? To já už si nedávám., ale pranostiky dodržuju. Neviselo u nás ani prádlo, ani se nevařili opeřenci.




Vám všem přeji, aby ten Váš Nový rok byl spokojený, bezstarostný, šťastný a hlavně, aby jste nebyli nemocní a byli jste obklopeni jen pozitivními lidmi. Já doufám, že se na Dančí stráni budeme setkávat dál. Mějte se krásně Majda.



Komentáře

Oblíbené příspěvky