Před velikonoční...


Těch pár mrazivých dnů co se vrátilo po tak toužebně očekávaném jaru mě docela potrápilo. Bacil mě bacil a zrovna ve chvíli, kdy se mi to ani trošku nehodilo.
Sleduju jak za oknem poletuje bílé studené chmýří. Mám zimu tak ráda, na sněhové vločky se vždycky těším jak malá, ale teď si přeju aby už zima za sebou zavřela definitivně dveře a schovala si to na vánoce. Jaro už je v plném rozpuku, tak si dělám starosti aby nic nepomrzlo.V oboře se mihne černý huňatý ocásek a mizí na stromě. To veverka, která tu sídlí, mrštně šplhá ve větvích před daňky co kráčí oborou k napajedlu.
Cítím jak mě třeští hlava, v krku mě tlačí knedlík a vůbec nejsem ve své kůži. Musím se co nejdřív zbrchat, chytá mě totiž horečka ... cestovatelská. Tak sáhnu po svých osvědčených medicínách. Zázvor s medem a kurkumou a průdušky hezky promáznout jezevčím sádlem ... no a hned se mi stávalo druhý den líp.
Dneska bude mini-pidi blog, mám totiž honičku. Tak těch pár fotek co tu dám, budou vyprávět příběhy za mě ... copak že se to u nás v poslední době událo. Takže já se teď poběžím balit, protože letos se bude u nás pomlázka plést nejspíš z liány, no a vy se mějte moc, moc fajn a všem přeji ,, Krásné Velikonoce " :-) .















Komentáře

Oblíbené příspěvky