Pod širákem.



Jsem takový ten přírodní živočich a hlavně jsem pro každé dobrodrůžo ve spojitosti s přírodou. Najít k sobě podobně naladěnou osobu v mém věku není snadné, každý má rád to svoje pohodlíčko, ale přeci je jedna duše, která je naladěná stejně jako já. Je to Danuška. Milovnice přírody, zvířat, fotografování a mimo to má zlaté srdce a pomáhá tam kde je to třeba. Loni jsme spolu vyrazily pod širák do krásných koutů Jeseníků. I když to dopadlo nakonec jinak než jsme plánovaly,  přeci jen jsme si to užily parádně a o skvělé zážitky jsme nouzi neměly. Tak jsem Danuš napsala jestli by nechtěla vyjet na Velkou Lhotu na západ a východ sluníčka. ,, Západ nestihnu, ale někde se usídlíme u javoru a nafotíme východ, ráno mají být mlhy". Večer mi přijde sms,, Přijela jsem od mamušky, nakrmím krakeny, něco sbalím a jedu pro tebe". V deset byla u mě jak na koni a jelo se.






Po vydatných deštích bylo všude mokro, ale našly jsme si trochu suché místečko.Vytáhly jsme spacáky, zababušily se do nich a Danuška vytáhla pivko, aby se nám dobře spalo. Můj žaludek vydával zvuky, jako když vrže stará skříň a Dančin smích se rozléhal široko daleko. Já nemám opravdu problémy se spaním, usnula jsem i na koncertě Iron Maiden, takže za chvíli jsem nevěděla o světě. Zato Danča s čelovkou na čele svítila do všech černých koutů, a ona že určitě spát nebude.
Ze spaní mě probudí její hlas,, Magdi co myslíš, že to je? " slyším nedaleké šustění a funění. ,, Tož buď ježek nebo divočák" ... ,, A udělá něco? " ptá se Danča... ,, Tak pokud má bachyňka mladé tak nevím, nevím" a spím dál. Za chvíli Danuška,, Tady lítá nade mnou sova" a tož to už jsem probraná a zase se smějeme. Uslyšíme z dálky hřmění. Obloha se ze všech stran prosvětluje blesky. ,, ,,Tohle není dobré" říkám, ,, Jsme tady tak na ráně , raději bych se přesunula do auta, nebudeme to riskovat". Dobrodružná jsem sice dost, ale hazardér ne. Tak jsme dvě hoďky přečkaly v autě a za ranního úsvitu vyrazily. Obloha čarovala i duha byla, jen mě přijde že ty mobily zachytí toho snad daleko víc a snad i líp, než ten můj foťák. Příště to bude určitě lepší, plán kam vyrazíme už máme.

                                                                                        Tak hezké prázdniny.

Komentáře

  1. Hned bychom vyrazili na nějaký trampský širák :) Už jsme hrozně dlouho nebyli a doufáme, všichni u nás doma, že se to brzy uskuteční. Nicméně teď je to takové složitější ještě s tím, že je docela zima, ale tak snad už brzy vytáhneme své batohy a půjdeme

    OdpovědětVymazat
  2. Jaj já už se zase těším, až někam vyrazíme alespoň na jednu noc... zážitky musí být i kdyby nám šedesát bylo.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky