Předvánoční ladění.

Dnes jsme se vzbudili ještě za šera. Není důvod vstávat tak brzy, je přeci neděle. Po schodech slyším lehce našlapující ťapky. Ty už dobře poznám. Musím se smát jak si Bezina hraje na neviditelnou a nenápadně se k nám přikrádá do ložnice. Jedna packa na postel, druhá packa a hups už ležela mezi námi. ,, Ty jeden rozmazlenče", říkám jí ,, V příštím životě bych se chtěla narodit jako ty nám". Tak nás přeci jen vytáhla z postele. Je druhá adventní neděle a já pomalu začínám ladit náš domov do vánočného kabátu. Vytahuju dekorace z krabic a jsem překvapená na kolik jich během roku zapomenu. Co u nás tedy nesmí chybět pro tu správnou vánoční atmosféru. Světýlka... spousta světýlek na baterky, dále zelené větvičky pro vůni a adventní svícen, který jsem letos vyrobila ze starého šuplíku od šicího stroje. Ještě chybí jmelí, ale toho máme na okolních stromech mraky. Zdeněk mi jej vždycky uřízne i s okolními větvičkami, na kterých parazituje a já na ně potom věším drobné ozdůbky. Oprášila jsem staré vánočním zvonění, zapálila na něm svíčky a to se roztočilo se známým cinkáním. Funguje.
Zítra jedeme pro vánoční stromeček. Letos bych chtěla konečně menší, tak jako každý rok. Když on, ale venku vypadá vždycky tak malý. Užívejte poklidně předvánočního času. Ve zdraví a bez stresu, kterého si i tak užíváme celý rok. Příště něco upečeme, mám i koupený vosk na výrobu svíček a zkusíme kreativně vymyslet nějaké hezké balení dárků. Tak dobrou noc.

















Komentáře

  1. Ahoj Magdi,už mi chýbalo tvoje obrazové aj slovné spravodajstvo. A v tomto predvianočnom období sa rád nechám inšpirovať.Teším sa na ďalšie rozprávanie.
    Ahoj !
    Peter

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťo moc děkuji, trošku jsem vždycky pozadu,. Není čas nebo tak rychle letí co já vím...Tak snad bude ten letošní rok lepší ve všem 😊 a tobě přeji hodně štěstí, zdraví a radosti ♥️.

      Vymazat
  2. Krásné povídání a fotografie. Velice vkusná výzdoba interiéru i venku. Přeji pokojné adventní dny,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ladi. Krásné svátky vánoční přeji.

      Vymazat
  3. Valounek23:14

    Já letos tu vánoční náladu ne a ne najít. Dárky mám koupené, chodím na procházky, kochám se výzdobou, ale takové to těšení nepřichází. :) Ještě mi teda zbývá poslední dárek pro manžela, ten dostane tenhle náramek https://www.mibandshop.cz/xiaomi-mi-band-6/. Co začal sportovat, tak si ho moc přeje. :) My jsme byli i teď o víkendu na dlouhé procházce po Chrudimi a vůbec jsem si neudělala takové to těšení. :) Vlastně mě ani nebaví péct cukroví. Tak nevím, co s tím. :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se ani nedivím. Proto se snažím místo televize naladit vždycky vánoční písničky. Já letos taky toho spoustu nestihla. Možná bych i stihla, ale jak píšete ne a ne se do toho dostat. Teď si to vynahrazuju a snažím se užít si každý vánoční den, než bude po vánocích :-).

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky