Sláva...Lucka se nám vdává.


Teď jsem se na chvíli odmlčela. Ne že bych neměla inspiraci, ba právě naopak. U nás se pořád něco děje, mohli by jsme sepisovat dějiny, chystáme totiž svatbu. Naši mladí se konečně rozhoupali a už je to jisté, že do toho praští. Uf...ještě čtrnáct dní. Pro někoho dlouhá doba, ale pro mě ten čas tak letí a já začínám malinko nervóznět, aby jsme všechno stihli. Naložili jsme si toho na svá bedra poměrně dost, opravdu ji chystáme se vším všudy od A až po ZET, no a já maniak bych ráda měla všechno nalajnované jak jsem si vysnila.





U nás doma je ovšem zatím výbuch a v terénu to vypadá jako na staveništi, lesní bar ve výstavbě, mám hlavu jako škopek a nevím co dřív. To by jeden nevěřil co taková svatba vydá za starosti, zvlášť když se dáte do role svatební koordinátorky.


Ale naštěstí mám spousty skvělých kamarádek, takže jen se dostalo do éteru, že se u nás bude svatba pořádat, hned mi všechny mé dobré duše volaly, s čím budu potřebovat, že se vším pomůžou. Tak to mi spadl přeci jen alespoň kámen ze srdce. Jak se praví v nouzi poznáš přítele, a tady to přísloví sedí se vším všudy. Svatba i obřad bude venku, takže všechno stylizuju do přírodního duchu.



Tak jsme začaly vyrábět s kamarádkami prozatím dekorace. Moje dvorní nechtařka s dcerou Verunkou jsou šikulky a práce jim šla hezky od ruky. Originalita a ruční práce se cení a to i v případě Ilči, která měla vlastní styl a tvořila malinko šišatá srdíčka.



Ani šílený pařák nás neodradil a nezaskočil. Pitný režim a ochlazovaní v těchto dnech je velice důležité.


Tak jsme pomalu zase krůček blíž k jednomu z krásných okamžiků v životě mé dcery. Už se vidím, budu bečet jako želva. Tak snad půjde všechno jako po másle, a hlavně objednat počasí.


Jak pravil pan Werich ,, Podařené manželství je div světa. "

Mějte se hezky a brzy zase tady na viděnou. Vaše Majda.

Komentáře

Oblíbené příspěvky