Až se bude dcera vdávat.


Od rána bylo krásně, ale dusno. Odpoledne začalo bouřit a slíbený déšť nenechal na sebe dlouho čekat. Prší, to je fajn aspoň nemusím zalívat. Přemýšlím jak tu chvíli využít i jinak než pobíhat se zahradním nářadím po zahradě.


 Nedávno padlo u nás doma slovo svatba. To dcera něco takového naznačovala, že by snad do toho praštili. Spadl mi kámen ze srdce, když mi říkala něco jen o malé svatbě někde v koutu přírody. Tak mě hned napadlo, kde by mohla být. Půvabnější a romantičtější místo než u našeho rybníka na samotě u lesa nenajdete.Hned mě napadlo i pár nápadů na ručně vyrobené dekorace a dcera se mým návrhům nijak nebránila. Měla jsem příležitost už pár svateb nafotit a musím uznat, že ty s ručně vytvořenými dekoracemi a s přírodními motivy byly nejhezčí.


Dívám se na prázdné vypité láhve po dvoudenní oslavě a staré zavařovačky po babičce.Toho všeho se nezbavujte, můžou se ještě hodit. Tak co takhle pustit se do tvoření, vždyť vylepšené můžou vyzdobit i nějakou zahradní slavnost.
Láhve od vína jsem nastříkala zlatým sprejem a ty další nechala ve své zelené barvě a pouze je nazdobila krajkou a buxusem.. Zavařovací sklenice jsem lepidlem na sklo polepila korálky ve tvaru srdíček.




Stačila mi k tomu má tavná pistole, krajky přírodních barev, nastříhaný buxus, korálky a za pár chvilek byl výsledek hotov. Stačilo ještě skočit za dům pro luční kvítí a plané růžičky do váziček.


 Jak se říká za málo peněz, hodně muziky. Tak třeba jsem i trošku inspirovala vás.


Hezkou tvořivou náladu přeji :-).

Komentáře

Oblíbené příspěvky