Retro ozdůbky na stromeček.

Zrovna si tak pobíhám a chystám si věci.... vyrážím s kamarádkama na vánoční maďarský punč. Už se těším a zároveň se mi honí hlavou co jsem ještě nestihla dodělat. Trošku mě stresují ty vystajlované fotky z vypulírovaných domácností s už nazdobenými stromečky. Tak si říkám kam všichni tak spěchají, proč se tak předhánějí, kde jsou nějaké tradice zdobení stromečků o Štědrém dnu nebo v noci před ním, aby děti ráno otevřely očka s úžasem, že byl u nich doma Ježíšek. O plných regálech vánočního zboží už od září nebo října ani nemluvně. Věřím, že po Novém roku, tam budou mít už velikonoce.



Ale nepředbíhejme... ještě celý týden, než se i u nás na nazdobeném stromečku rozzáří světýlka. Těším se na ten krásný vánoční čas a jak si jej užiju s přáteli a rodinou. Ten čas mě dojímá.
Pojďme si tedy vytvořit i pár nějakých ozdůbek na stromeček, či nějakou větvičku. Jak už jsem se jednou zmínila, mám ráda staré věci z dob minulých. Mají pro mě neobyčejné kouzlo, proto jsem si vytvořila retro ozdůbky ze starých formiček po babičce.


Šikovné ruky našeho souseda Pavla z nedaleké Juřinky mi vypomohly s narovnáním formiček na lisu. Ještě stačilo vyvrtat dvě dírky na poutko k zavěšení a na ozdobný závěs. Ozdobné krystaly a perličky jsem pořídila ve tvořivém obchůdku a využila jsem i náušnice, které už buď nenosím, a nebo mám po jednom kusu, protože jsem velmi šikovná a občas nějakou ztratím. Střed-kolečko  jsem vystřihla z napodobeniny starých pohlednic. Přilepila jsem jej tavnou pistolí a perličky speciálním lepidlem na sklo. Můžeme se pustit do tvoření.






Ani to tak dlouho netrvalo a retro ozdůbky jsou na světě. Příště se pustím do výroby svíček. Tak i vy se nechte inspirovat a vytvořte něco originálního pro radost sobě i druhých. Vždyť nejkrásnější dárky jsou přeci jen ty, na kterých si dáte záležet, protože jsou vyrobené od srdce.

Mějte krásné dny než k Vám přijde...Ježíšek.

Komentáře

Oblíbené příspěvky