Už máte zabaleno?


Tak už máte všechno nakoupeno a zabaleno, nebo patříte mezi ty opozdilce co řeší dárky na poslední chvíli a pak jej strčí do papírové tašky a hotovo. Já u dárků vždycky přemýšlím a je fakt, že u svých nejbližších nemám těžkou hlavu co každému pořídit. Ba právě naopak inspirace mám tolik, že mi spíš chybí ty finance. Ale všechno není jen o penězích, i malá drobnost koupená či vyrobená od srdce určitě každého zahřeje. A co teprve, když si pohrajete a s troškou fantazie i dáreček hezky zabalíte.


Já letos dala přednost obyčejnému pevnému papíru a dárečky přizdobila snítkou větvičky s malou ozdobou v podobě šišek, eukalyptu či nastříkaných břízových větviček. Na zavázaní můžete použít i obyčejný motouz, mě zbyly mašle ještě z Lucčiny svatby, takže teď se náramně hodí.


Tak co inspirovalo vás to alespoň maličko? Času to trošku víc zabere, ale myslím, že výsledek je mnohem lepší než papírové tašky. Samozřejmě i já, když někdy nemám času nazbyt, tak se jim taky nebraním. Ale přeci jenom tyto slavnostní okamžiky si zaslouží více pozornosti.


Tak hezký den před Štědrým večerem :-). Majda.


Komentáře

Oblíbené příspěvky