Šlehačkový beránek ,,Margot."



Včera se mi v kuchyni náramně dařilo. Tomuto dni se říká den ,,blbec" a musel navštívit zrovna mě. Nejdříve mi vypadla z ruk šlehačka a chytajíc ji v luftě jsem se celá polila od hlavy až po paty a co neskončilo na mě, stékalo po lince na podlahu. Když už konečně beránek slavnostně skončil v troubě, tak jsem těsto na další dezert převrhla na stůl. O vyklopeném mixeru už se ani nemá cenu zmiňovat. Tak jsem si myslela, že by bylo vhodnější tomuto místu se raději vyhnout, ale o Velikonocích to jaksi nejde, když čekáte hosty a těm musíte něco nabídnout a velikonoční beránek taky nepočká. Naštěstí jsem prolomila smůlu a zbytek dne přežila v kuchyni bez úhony. Beránek nakonec vypadal, tak nějak s přimhouřeným okem jakž takž a chuťově byl, tak jak měl být,,dobrý".

Ingredience:
4 vejce
2 hrnky polohrubé mouky
1/2 hrnku cukru ( já dala palmový)
1 vanilkový cukr
1prášek do pečiva
1 šlehačka
čokoláda Margot
1 lžíce rumu



Postup:
Žloutky utřeme s cukrem, přidáme promíchané sypké směsi. Přilijeme šlehačku, rum a nastrouhanou čokoládu Margot. Lehce vmícháme tuhý sníh z bílků. Pečeme ve vymazané a moukou vysypané formy při 180 stupních.

Každá hospodyňka má svůj osvědčený recept na velikonočního beránka, tento je ten můj, voní a chutná po rumu a je krásně vláčný. Můžete ho vyzkoušet třeba v bábovkové formě.

Dobrou chuť a hezké velikonoční odpočívání :-).

Komentáře

Oblíbené příspěvky