Velikonoce za dveřmi.



Když mrknu do kalendáře, tak už nám skoro nakukují kličkovou dírkou. Já nějak ten před velikonoční blázinec, gruntování, a jiné atrakce až tak neprožívám. Všechno nakonec v poklidu udělám, a když ne, tak se taky svět nezboří. Těším se na čtyři volné dny, jak si je náramně užiju, ať už u nějaké hezké pohádky s pojídáním tradičního beránku nebo vytáhnu rodinu na nějaký výšlap do přírody. Letos slibují spíš vánoční počasí, tak to vidím spíš na nějaké to zachumlání do teplé dečky a slastné nicnedělání.




Ale i nějaká ta výzdoba domova, to se musí. Já jsem spíš pro čerpání dekorací z přírody, a ta moje mě teprve čeká. Dnes jsem však vyráběla dekoraci na přání kamarádky, a to věnečky v dvou barevných provedeních.




Základem je vždy silnější ohybatelný drát, na který namotávám tenčím drátkem nastřihané větvičky buxusu, nebo pro někoho krušpánku. Aby byl nakonec bohatší, tak volná nepravidelná místa ještě tavnou pistolí vyplňuju lepením krušpánku. Věnec ozdobím podle fantazie. Ten první měl byt ve smetanově zlaté kombinaci, tak jsem plastová vajíčka nastříkala zlatou barvou ve spreji a zbytek věnce dozdobila peříčky, pentlí a umělými květinami.




Druhý věnec je vlastně vytvořený obdobně, jen barvičky jsem pozměnila.
Já doufám, že kamarádka bude spokojená, alespoň stejně jako náš kocour Mates. Ten hned jeden zabavil, a už se v něm zabydlel.




Hezké před velikonoční zdobení vašich domovů a hezké slunečné dny :-).

Komentáře

  1. Ahoj Magdi, nádhera!!!! Všechno tady je dechberoucí. Jsi moc šikovná. Až mě to štve :-).
    Vždycky krásně zrelaxuju po přečtení tvých příspěvků a zhlédnutí fotek.
    Jen tak dál....
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Evičko, děkuji moc za pochvalu, moc si toho vážím a těší mě to :-). Vždycky si říkám, jen kdyby se to jednomu líbilo, tak to stojí za to psát. Je vás daleko víc až mě to překvapilo, že si blog našel svoje čtenáře- Ještě jednou děkuji :-).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky