Norský víkend.

Ráno mě probouzí nejen šlapání našeho kocoura, který se mačká s náma každou noc v posteli, ale i koncert skokanů skřehotavých, kteří si vybrali námluvy zrovna u našeho rybníku. Moje role slaměné vdovy pomalu tento víkend končí a tak jej moje kamarádka Ilča využila pro nás. Nazvala jej Norský. To protože můj muž brázdí momentálně závěje v Norsku, a když už norský, tak i s nějakým lososím receptem. Ráno jsme vyrazily na nákupy. Žádné módní trendy ovšem nečekejte, vykupovaly jsme místní zahradnictví. Po docela už letních horkých dnech přišlo malé ochlazení, takže na výsadbu čas jak stvořený. Tak jsme to vzaly opravdu zodpovědně, auto bylo květinami, bylinkami a zeleninou řádně nacpané. Ilča přibrala ještě z domu dvě staré konve, které už ji pomalu dosloužily a osázené ji udělají ještě parádu. Vždyť hezké věci nemusejí být jen otázkou peněz.


To nakupování nám zabralo nějak dost času, no jo my ženské to tak máme, a tak jsme dorazily až před polednem. Aby jsme se dobře naladily na práci, připravila jsem nám pečeného lososa s bylinkami, máslem a limetkou.


Přijeli nám ještě naše holky Verunky s vnukem Danečkem a ta Ilčina i se sladkým dezertem. Co by to byl víkend bez nějaké sladké tečky. Třený koláč s ovocem a drobenkou bylo to pravé ořechové, moc se jí povedl.


A pak už jsme jen sadily a přesazovaly.




 Odpoledne se přehouplo a my zahájily relaxový podvečer. Je dobré si udělat čas jen tak pro sebe, pro přátele pro rodinu, proto co nás baví. Vždyť čas tak rychle utíká, někdy mám pocit, že čím dál rychleji.


 S dobrým vínkem a tatráčkem z lososa jsme se uvelebily u pohádky ,,Anděl Páně."


Tak se aspoň na chvíli zastavte a uloupněte si čas jen tak pro sebe samu.

Krásný zbytek víkendu :-).







Komentáře

Oblíbené příspěvky