Pampeličkový elixír zdraví.


Tak kýžený výsledek se dostavil. Nejdřív, když jsem viděla tu směť namočených pampelišek, tak jsem si říkala co z toho asi vznikne. Pořádně jsem tu pampeliškovou masu vyždímala přes utěrku a ejhle kolik šťávy najednou vyteklo. Přisypala jsem podle receptu kilo a půl cukru, přivedla k varu poctivě hodinu a půl vyčkávala. Měla jsem strach jestli se sirup nebude přichytávat k hrnci, ale stačilo jen sem tam promíchat. Přišlo mi, že kilo a půl cukru je docela hodně, možná by dle mého názoru stačilo kilo na litr vody, ale nechtěla jsem experimentovat a udělala jej podle osvědčeného receptu. Sirup má být přeci jen sladký. Přidala jsem pouze ještě vymačkanou šťávu z jednoho pomeranče.


No a výsledek se dostavil a mile překvapil. konzistenci má jako med a chutná moc dobře. Teď už mě žádný bacil jen tak neskolí. Objevila jsem si ještě jeden recept na luční med, tak o víkendu se půjde znovu na bylinky.



Dobrou chuť a krásný den :-).

Komentáře

Oblíbené příspěvky