Jak to všechno začalo.


Takhle mi jednou řekl švagr : ,,Vezmu tě s tvojí sestrou na výlet." A jeli jsme. Asi za necelých deset minut za městem jsme dorazili na místo, o kterém jsem neměla ani tušení, že existuje. Na konci polní cesty se před námi ukázalo malebné údolíčko s domem, rybníky a ohradou, ve které pobíhalo stádečko jelenů, muflonů a daňků. Já nadšená fotografka jsem hned vytáhla svůj přístroj, který jsem neodmyslitelně tahala všude sebou, když tu se k nám žene nějaký střapatý zrzek a já na něj: ,,Nebudete se zlobit, že tady fotím? " Roztáhl pusu od ucha k uchu a řekl ,,Vůbec ne , pojďte všichni na kafe". Vyprávěl nám své příběhy a zážitky z cest a já se přistihla , jak moc mě zaujal. Přišlo další pozvání na kafe, tentokrát už mě samotné. A tím můj nový začátek životem, o kterém jsem vždycky snila, začal.


Komentáře

Oblíbené příspěvky