Ovesno-oříškové placičky s rozinkami a čokoládovou polevou.

Dneska jsem se probírala starými fotkami a zavzpomínala na přátele, se kterými se už tak často nevidím, ale ráda a často na ně myslím..
Mezi nimi patří i Baruška, která je sice o nějaký ten pátek mladší, ale i tak jsme měly k sobě blízko. 
Nějaký rok zpět jsem ji fotila svatbu a dneska jsem si ji jejími fotkami připomněla. Mimo jiné jsem si vzpomněla i na její recept, který mi kdysi věnovala a já jej vyhledala, poupravila do trošku zdravější podoby a upekla. Představuju vám ovesno-oříškové placičky polité čokoládovou polevou.




Recept:
100 g rozemletých ovesných vloček
100 g nahrubo mletých ořechů
100 g rozinek naložených v rumu
100 g rozpuštěného másla
140 g medu
1 bílek

 Na čokoládovou polevu:
1/4 másla
půl čokolády na vaření
polévková lžíce mléka




Postup:
Rozemleté vločky smícháme s oříšky a rozinkami, přilijeme rozpuštěné máslo s medem, promícháme, přidáme bílek a znova promícháme. Tvoříme placičky, v troubě se malinko roztečou a pečeme do růžova při 180 C. Vychladnuté poléváme čokoládovou polevou.




Je to rychlý a dobrý recept třeba pro nečekanou návštěvu.


Přeji hezký den a dobrou chuť :-).


Komentáře

  1. To může být dobré Majdi,ale na mě je to moc zdravé 😀.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím bůček je lepší, připravím něco speciálně pro tebe :-).

      Vymazat
    2. Děkuji, už se těším 😋

      Vymazat
  2. Ako ja sladké nejem ... Ale tieto boli suprové ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi vděčný strávník Jožko, tak až budu příště zase něco tvořit, budeš můj hlavní ochutnávač :-D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky