Nejen láska prochází žaludkem

Nevím jestli je to jen můj pocit, ale jídlo zřejmě zažívá svůj boom. Všude se řeší, všude se vaří.
Připomnělo mi to jeden známý pořad, kde známému pozvanému herci položil moderátor otázku, kde vás můžou vidět a on odpověděl,, V televizi se neobjevuji, protože nevařím".


Jen těch pořadů v televizi o vaření, já jen v rychlosti jsem jich napočítala třináct. O vydaných kuchařských titulech  nemluvě. Teď jsem jedno knihkupectví navštívila a přiznávám, neodolala jsem a jednu opravdu dobrou koupila kamarádce.


Tak si listuju v té moji bibli o vaření a prohlížím si staré recepty. Na některé jsem už zapomněla, některé už léta nevařila. Jsou tam i takové, které jsem jednou vyzkoušela a dost stačilo a naopak ty, ke kterým se ráda vracím, nějak je vylepšuji nebo obměňuji a pak zkouším na chuťových pohárcích našich hostů a rodinných příslušníků.


Co budu dělat o víkendu v tom už mám jasno, plánuju kulinářský a tvořivý koutek. Musím ukuchtit nějaké slíbené recepty a představit nějakou inspiraci na vítání jara, které už doufám nakukuje za rohem.


Tak Vám nějaké své oblíbené představím v některé z dalších povídek.



Tak mějte krásný den a přeji plno chuťových zážitků, protože nejen láska prochází žaludkem :-).

Komentáře

  1. Už se těším na další receptík,z těch fotek jsem dostala hlad 😜

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky