Jaro za rohem.


 Pomalu doma sklízím poslední kousky připomínající zimu do krabic a připravuju se, navozením  trochu jarních dekorací a zeleně na příchod jara. Ještě to zatím venku nevypadá, ale únor se pomalu chýlí ke konci, březen se taky přehoupne a první známky tady budeme mít snad co by dup.


Když si vzpomenu nějaký ten rok zpětně, jak o Velikonocích napadlo sněhu po kolena. To musely laně u nás v Oboře rodit koloušky do sněhu. Nevyzpytatelné přírodě neporučíš.


 Já už se na jaro tak moc těším, na to první pohlazení od sluníčka, na ty první jarní kvítka co se mi  budou klubat na zahrádce. Už ani sama nevím, jaké cibulky jsem zasadila. To bude alespoň  milé překvapení, cože mi to všechno vykvete.
Domů kupuju do květináčů vždycky ty, které pak přesadím a dělají mi radost na zahrádce. Většinou jsou to cibulové jako hyacinty, tulipány a narcisy.


Letos jsem zvolila úplně jednoduchou výzdobu. Mám výhodu, že bydlíme u lesa, takže většinu dekorací čerpám z přírody. Květinu jsem umístila do zvoleného květináče, okolí vyplnila mechem a po obvodu napíchala nastříhané vrbové proutky. Ty jsem na vršku svázala libovolnou mašlí. Na věnec jsem původně chtěla použít břečťan, ale použitelný jsem nikde nenašla. Nastříhala jsem tedy větvičky krušpánku a navazovala jednotlivé větvičky tenounkým drátkem na silnější drát, který jsem nakonec stočila do kruhu. Mezi větvičky jsem napíchala peříčka a dozdobila větvičkami s jehnědami a bílými kvítky, ty bohužel umělými.
Kupte si třeba jen malou prvosenku v květináči a pozvěte jaro k vám domů.

Přeji Vám dny už se sluníčkem :-).

Komentáře

  1. Vidím že se na jaro těšíš stejně jako já🌼

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím že se na jaro těšíš stejně jako já🌼

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky