Kdo je připraven, není zaskočen.




Přehouply se Vánoce, Nový rok a pak se člověku zdá ta zima nekonečně dlouhá. No jo, ale i ta příroda si potřebuje odpočinout. Dlouhé noci, krátké dny a co my. Milovníci sněhových pokrývek se jdou vyřádit na sjezdovky, někteří když jim to zima dovolí tak volí příjemné procházky krajinou a ten zbytek si hoví někde v teple u krbu, popíjí teplý svařáček či čaj a třeba zrovna sleduje nějaký napínavý film. Já se přiznám zrovna sportovní typ nejsem, svařáčkům u krbu se ovšem nevyhýbám a procházky ve sněhové peřině miluju. Jen těch zvířat venku je mi líto. Sněhu napadlo víc než kdy jindy, tak se alespoň staráme ať mají ptáčci plné krmítko a ty v lese v krmelcích taky něco na zub.





Myslím na to,  jak se v tomto čase zabavily naše babičky. Přes léto byla práce na poli a na domácí práce nezbylo času, takže v zimním období musely všechno dohnat a veškerý čas věnovaly právě této činnosti. Co mělo ruce sešlo se v sednici, předlo se a dralo peří. Děti se krčily za pořádnými kachlovými kamny a poslouchaly vyprávění pohádek a pověstí.
O dvou vám budu taky vyprávět, ale to v příštích příbězích.






 Ráda něco vymýšlím a vytvářím , a i když se mi zrovna něco nepovede podle mým představ, i tak  mám radost. Příště to bude určitě lepší. Však jak praví přísloví,, Žádný učený z nebe nespadl."
 Protože Vánoce mám ještě čerstvě v paměti, tak jsem si řekla, že si zhotovím nějaké ozdoby na  letošní rok.



 Přišla jsem do našeho hobby obchůdku ve městě a při nakupování se zmínila paní majitelce na co se  chystám. Nebyla ani trochu překvapena, nejsem prý ani první ani poslední a mimoto řekla,,Kdo je  připraven není zaskočen." Byli prý i tací co kupovali pro změnu polystyrénová vajíčka na přípravu  velikonoc mezi vánočními svátky.


Nakoupila jsem  krajky, přírodní motouz, polystyrénové koule a perličky na zdobení.  Cestou jsem ještě nasbírala u sousedů velké šišky borovice, které jsou sami o sobě krásnou dekorací. Doma jsem si nahřála tavnou pistoli a pustila se do toho. No a výsledek? To posuďte sami. Snad bude něco podobného inspirací u vás doma, když se vám nebude chtít do mrazivého dne vystrčit nos a chytnete tvořivou náladu.







Hezký den a hezké tvoření :-).












Komentáře

  1. Moooc hezké Majdo,máš u toho krásné fotky,jen tak dál, už se těším na další příspěvky 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Mili děkuji, budu se snažit. Inspiraci zatím mám :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Smekám a držím palce :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky